Wiiii, jiiippi!!

2008-11-21 @ 19:44:56
DET SNÖÖAR!
Åhhh det snöar häääär! Har gjort det hela dagen och jag blir superglad! Har inte sett snö på ett år och nu kommer äntligen julkänslorna. Att det bara snöat är också en underdrift, för det har mer liknat snöstorm. Var inte så kul och cykla hem i det kan jag säga, men glad är jag iaf :D
Är sällan det är snö här, så får passa på när det är.

Julstämningen kom, så när jag handlade köpte jag med mig massor av ljus, som nu lyser upp hela min lägenhet. Älskar doften av de och det ger mig känslan av juletider, nu är det lite julpynt som adventstjärna etc som vore trevligt.

För övrigt har dagen varit bra, ganska lugn. Efter skolan var jag och Natha upp på stan och fikade på espan, utomhus med filtar och i snövädret, mysigt var det!
Nu har jag ätit och är sugen på snöbollskriiiig! :P Natha och jag planerar en cup ;) Får se vad som hittas på ikväll!

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Min snöbelagda innergård

Cykeln, när jag skulle iväg

ProCivitas fina snöbelagda entré

Slottsparken

Natha

Ett snöigt Gustav Adolfs Torg
Kommentarer
Postat av: sis

åhh vad mysit med julpynt och ljus! önskar jag också hade en liten lägenet och kunde pynta och fixa hur jag ville ;) det är JÄTTEmycke snö här i sverige ;P höhö.. hade bra

kram sis <3:)

2008-11-23 @ 13:21:52

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0