Söndagen

2008-11-23 @ 13:26:08
Godmorgon på er!

Vaknade för en timme sedan. Hihi!
Hade supertrevigt igår iaf :) Finns nog en liten svärmorsdröm i mig haha, om det är så man kallar det. Har tydligen även en talang för charader också, var riktigt kul!

Idag blir det som vanligt på söndagar, pluggande. Förhoppningsvis blir det mysig filmkväll sen i kväll.

Nu måste jag berätta om en sida jag hittat gratisgen.se heter den. Man samlar ihop poäng och kan få saker för poängen hur lätt som helst, är nästan bara att värva vänner som  behövs och premierna är jättebra!
Så nu tycker jag att ni ska trycka på bilden, för att hjälpa mig och samtidigt komma igång själva!

Gratis Generationen
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0