Söndag!

2008-11-03 @ 01:21:50
God kväll!

Idag började dagen hyfsat tidigt, med att säga hej då till familjen. Innan dess han jag prata en del med pappa, som innan jag vaknade hade gjort lite "skit"jobb åt mig, som jag verkligen uppskattade! Rensning av avloppen för de som verkligen vill veta.

Efter att de åkte vid tio tog jag det lugnt. Såg lite repriser på TVn och kollade in lite sidor på nätet. Vid tvåtiden tog jag mig till A och har spenderat resten av dagen där. Vi har bla spelat roliga TV-spel, sätt på skräckfilm och ätit god efterrätt.
Så nu har jag lite träningsvärk i tummen och även när jag sträcker ut den, tack vare bowlingen igår. Haha! I-landsproblem.

Nu är jag trött och sla gå och sova, får lite sovmorgon imorgon, alltid trevligt innan en hyfsat tuff vecka drar igång. Lägger upp To-Do lista imorgon!

God Natt!


 

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0