Pusst!

2008-11-06 @ 19:54:15
.....och nu andas jag ut. Känns som att jag hållt andan en hel dag!

Började helt duktigt imorse med fysträning med Nathalie på Atleticum. Powerwalkade och tränade mycket bålstyrka, vilket innefattar mage och rygg. Shit! Tog kan jag säga, men ändå inte så farligt. Har ändå någon form av grund, för jag höll ändå Nathas lägre nivå på grejorna.

Efter det var till skolan som gällde och så småningom ett matteomprov. Var riktigt nervös för hur det skulle gå kan jag säga. Även om jag är kass på matte betyder det inte att jag vill vara det och därför är det inte världens härligaste känsla att veta att man måste klara av provet för att bli godkänd.
Men till min förvåning kunde jag allt, utom en fråga och Blev Godkänd! Jippi! Haha! Min mattelärare som annars sällan är trevlig när det kommer till mig och matte (utanför det är han super!) såg riktigt nöjd ut! :D
Ett moment avklarat.

Efter det har jag suttit med mitt samhällsarbete, som är ett grupparbete, vilket jag inte gillar och försökt göra klart det tsm med Natha och Rebecca. Kom väl därifrån vid sjutiden ungefär.
Grupparbete kan vara roligt under tiden. Men när det väl kommer till avslutingen och uppsats etc, ändras det lite granna. Själv är jag perfektionist och vill att allt ska vara rätt, se bra ut och vara bra skrivet. Därför spelar det ingen roll vad alla andra gjort innan, det är ändå jag som fixar det sista för att få lugn inombords. Kan kanske verka lite väl överdrivet, men så är det iaf. Och nu är vi inte riktigt klara och det är det jag har framför mig nu. Men blir inte nöjd!

Om det är någon som råkar vara en duktig formulerare eller rent av kan mycket om Irans statsskick, så mottages all eventuell hjälp med öppna armar!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0