Virus & 1 månad

2008-11-18 @ 18:35:49

Hej på er!

Var inte alls meningen att inte skriva igår! Men utan att jag hade det minsta lust, fick jag problem med virus på datorn. Därför vågade jag inte logga inpå mina inloggningsidor och därför blev det inget inlägg. :(
Nu tror jag ändå att min virusprogram fått bort det, bara det att ett annat program jag installerade inte vill försvina, fast jag tagit "bort" det. Gaaahh blir irriterad.

Igår hade jag iaf träning på morgonen. Körde kondition och bålstabiltitet, det känns lite idag. Var ändå skönt att komma igång med det. Efter var det en helt okej dag, med lite engelska och matte.
Upptäckte på hemvägen hur riktig kallt det var, är tacksam för att det är försvunnet idag.
Väl hemma vilade jag lite, åt sen middag och pluggade spanka inför provet idag.

Idag började dagen i skolan med bla genomgång av USA:s statsskick, vilket var intressant och sedan väntade Shakespeare på engelskalektionen följt av ett spanskaprov som gick bra, bra kompensation från engelskan förra veckan.
Var och letade jobb efter skolan, utan framgång, vill verkligen hitta ett. Hann även med ett besök hos tandläkaren. Nu sitter jag hemma och ska strax äta och bara ta det lugnt hade jag tänkt. Kan ta tag i fredagens läxa i morgon.


Fresten så är det 1 månad idag!
Kommentarer
Postat av: jennifer

Grattis på 1 månadsdagen;D

2008-11-18 @ 20:10:48
URL: http://jennifena.bloddsida.se
Postat av: mamma

Instämmer med föregående kommenterare! Puss o hälsa!

2008-11-18 @ 21:34:31
Postat av: natta

glöm inte vi fick tillbaka engelskan:D hahah :P

2008-11-18 @ 22:06:53
Postat av: Joanna svarar

Natta: Haha, aouch försökte tona ner det lite i inlägget!



Mamma & Jennifer: Tack så mycket! <3

2008-11-18 @ 22:36:47
URL: http://jslifestyle.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0