Näringslära...

2008-11-24 @ 23:07:27

är vad jag ägnar mig åt! Ledsen för ingen uppdatering här.

Men försöker pränta in frågor till morgondagens prov om kost och näringslära, vilket inte är det lättaste! :S

Dagen har varit bra för övrigt, kom lite mer snöstorm i eftermiddags, var nog bara jag och Natha som jubla dock, hihi. Efter skolan gick vi till tingsrätten för att kolla upp ett bra fall vi kunde kolla på, får bli imorgon. Är en uppgift vi har i rättskunskap nämligen. Har aldrig varit på en rättegång (peppar, peppar...)så ska faktiskt bli intressant.

Imorgon är det förövrig Öppet Hus på skolan mellan 17-20 och där hittar ni mig bland de entusiastiska idrottseleverna. :)

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0