My Day!

2008-11-09 @ 22:29:12

Eftermiddagen och kvällen igår var mysig!

Lekte en väldig massa med min söta små låtsassyskon, som för det mesta var väldigt mysiga och glada. Men när Leo har bestämt sig för ngt, håller han inte inne med sin vilja om man säger så, utan talar om klart och tydligt, och gärna högt vad han vill! ♥

Vi såg film på kvällen, music and lyrics, alltid mysig. Blev inte lik lång sovmorgon som natten innan men det får man räkna med.
Åkte hem i förmiddags en stund innan jag tog mig till Natha för en riktig integöranågonting dag. GIck promenad och pratade en massa om allt möjligt ♥ På hemvägen var det smidigt att gå förbi A en stund och råkade komma i precis lagom tid för middag och det tackar man aldrig nej till! Hemma vid åtta och har tagit det lugnt och försökt komma på hur jag ska få in 300 glosor i huvet tills på tisdag! Ångest! Är alldeles för många och jag vill inte misslyckas!!!
Suck! Någon som har en idé?

Här nedan kommerl lite bilder på änglarna! Leo vill allt själv och då blir det lite mkt smör ibland, mamma tyckte han skullde ta bort lite granna, men han förstod inte alls varför :P


Syskonkärlek så säg!?


Leo kan själv, då blir det så här!


 


Alice är lite oupmärksam
Kommentarer
Postat av: Claes

en länk till www.aloevera.just.nu numera med webshop oxå, bra eller hur?

2008-11-09 @ 22:40:34
Postat av: mamma

Oh så goa barn! Och klänningen ser jättefin ut på Alice! Vad kul! Stora kramar till Alice o Leo!

2008-11-10 @ 00:35:05
Postat av: isabelle

goa ungar :)

när det kommer till glosorna, läs igenom alla, bocka av de du kan och kolla inte på dem mer. Dela in resten i buntar om 10 och lär dig. Avsluta med att gå igenom alla en gång till.

Om jag vore ambitiös är detta hur jag skulle bära mig åt ;)

2008-11-10 @ 03:03:23
URL: http://santarosavalley.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0