Julstämning

2008-11-30 @ 23:33:42

Hhhmmmm...ahhhh, tog ett djupt andetag och kände verkligen julsdofter och julstämning komma. Lägenheten är mörk, sånär som på levande ljus och det tycker jag verkligen luktar jul. Nu är det bara julypyntet a köpa imorgon som saknas och julen kan komma. Laddar ner julmusik också,, åh det är det som ä jul för mig. Dofterna, stämningen och de man umgås med. SPelar ingen roll stressen omkring, bara man känner detta.

1:a advent har jag spenderat på ett väldigt skönt sätt. Blev tyvärr ingen fika pga av sjuka deltagare :( Iställt kund vi sova ut imorse, vilket var behövligt. Gick inte upp förräns mitt på dagen = vädigt skönt!
A gick vid tvåtiden och jag slappade en stund.

Men sen så pratade jag med Natta på msn och hon lyckade muta över mig till henne med lussekatter! Så jag drog dit och vi var ute och gick i över en timme, bla ner till havet och satte oss på en av bryggorna och pratade och tittade på vår utsickt öer malmö hamn, med torso och bo01.
Sedan gick vi hemo och jag pt mina första två lusekatte supergoda!

Va hemma vid halv sju och har ätit lite oh tagit det lugnt. Trots att jag sov länge är jag ändå trött, så ska ta en akön dusxh nu och smörja in mig och sedan krypa ner i sängen.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0