It's Monday again

2008-11-10 @ 19:33:39

Så var det en ny vecka igen! Allt bara rinner ifrån mig!

Sitter för tillfället och försöker lära mig glosor och grammatik. Men tack vare Issas tips på hur jag skulle göra går det ganska bra. Men får väl bli okej nögd med G, vet inte riktigt ...:S Hennes blogg kan ni hitta under länkar, där hon skriver om sitt utlandsår i USA! :D

Förövrigt har dagen varit bra. Börjde vid tolv, men var där vid halv elva för att plugga lite...stuuud ;)
Fick då utan att egentligen önskat det inblick i hur det går till när killar snackar, ni vet tjejsnack, men nu med killar. Och det var verkligen väldigt likt våra samtal kan jag säga. Även det att de inte tänkte på vilka andra som befann sig i rummet :P

Annars inget nytt härifrån. Känner att jag fortfarande inte fått tid till att hitta ett jobb, det får bli på onsdag. För övrigt hade det varit trevligt med en varm vinterkappa och en jul/nyårsklännig kanske .) Jag drömmer vidare, under tiden glosorna sjunker in.

Kommentarer
Postat av: mamma

Mycket bra tipset du fick av Issa! Ja, jag brukar kolla hennes blog, spännande!

Just det, rätt tänkt; dröm vidare och låt glosorna sjunka in! Kom bara ihåg att drömma som om drömmen redan vore sann!! Du ska få se..! Älskar dig och längtar!! Puuuussssssar! ;);)

2008-11-10 @ 22:24:11

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0