"Hej, intresserd av ProCivitas?"

2008-11-14 @ 19:50:02

Efter ett tag blir man som en mekanisk docka och man måste rycka upp
sig och inse att det är en ny person man hälsar på varje gång.
Jag menar såklart mötet emellan de gymnasiesökande eleverna. Är riktigt kul att locka de till skolan och döda alla deras fördomar om oss! Samtidigt som man blir lite arg på vissa...men det hör till:)

Har stått där mellan 10 -13 idag. Ett roligt gäng idag igen. De behövde ne idrottselev imorgon, eftersom det bara är på förmiddagen tackade jag ja. Hade ändå inte planerat något den tidpunkten på dagen.

Efter att jag slutat där, åkte jag till skolan för religionsprov. Tror att det gick bra, men är inte säker. L har sina fuffens för sig när han bedömmer, så man vet aldrig förräns resultatet är ute.

Nu är jag hemma igen och utanför har det varit riktigt irriterande och tråkigt skånehöstväder. Vind, vind, vind och regn! Ingen cykling för mig idag inte.
Har ätit nu och ska träffa A, var är ännu inte bestämt.
Helgen blir nog skön tror jag. Umgås med Natha och andra härliga människor, då blir den bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

Fördomar om Procivitas..? Vad är det för fördomar??

Puss Hjärtat, Du är BÄST!

2008-11-15 @ 01:52:43

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0