Hej härliga lördag

2008-11-22 @ 16:30:16
Åhh vad de är skönt att inte behöva göra någonting. Fram tll nu har jag bara slappat!
Snön ligger kvar på backen och jag hoppas på ett snöbollskrig i kväll, blev inget igår. :) Gårdagskvällen var för övrigt skön, träffade tjejerna och spelade ett roligt spel och såg på idol, ledsen för att Anna åkte ut före Johan...jaja.

Nu har jag börjat ta tag i kvällen och sitter precis och har sytt(!) igen ett hål i en kofta, hihih, mamma jag lyckades. haha! Syslöjd var aldrig min grej riktigt...kan kanske ge mig på knapparna i kappan snart också. :P

Ska in i duschen nu, har nämligen blivit bjuden p födelsedagskalas hos A:s familj, blir nog roligt! :) Får se sedan om jag lyckas få ihop gänget och Natha på ett krig... he he.
Är avundsjuk på all snö som kommit i Sthlm idag för övirgt.

Grattis Morbror på stora dagen!
Kommentarer
Postat av: mamma

Improving are we? HaHa!! Schysst med hålet där..jajamensan då kommer nog knapparna snart och jag kanske kan fixa kjolen...??!! Kul med födelsedagsfirande! Vem fyller? Pussar. Messar några fina bilder hemifrån, har just kommit in efter att ha skottat snö i 2 timmar!

2008-11-22 @ 18:20:01

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0