Härliga onsdag

2008-11-26 @ 19:38:31
Idag började jag dagen med ett besök på golfbanan. Var roligt att träffa alla igen, är så tråkigt att omständigheterna omkring är mindre roliga men men. Roligt var det att få prata en stund, så mycket träning blev det tyvärr inte, regn, blåst och iskallt. Tyvärr kände jag mig inte så sugen, så får bli på lördag, ska snacka mer med Peter och Bengt då ordentligt också.

Tillbaka till skolan för lunchmöte med idrottsrådet som finally drar igång. :) Efter det rörig matte och sedan studiebesök på Malmö Stadsteater! Riktigt roligt att få se allt, käder, masker etc. Vi fick t o m stå nere på scenen. :D
Känns som att vi vill ha vårt manus nu och börja, är riktigt sugna.

Hemma igen har jag ätit lite och pluggat, ska nu diska, suck, men behövligt.
Förhoppningsvis bli det en mysig kväll med A sen.
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0