Härlig dag!

2008-11-27 @ 22:48:52
Nu e jag nästan energilös, men den jag har måste gå till svenskan, men försöker vara ordentlig nu, för har haft en skojig dag!

Började med världens gympass med Nathalie som PT. Riktigt jobbiga mag, lite ben och ryggträning i två timmar, känns redan kan jag säga! Efter det var det ingen svenska, så långlunch med supergod fiskgryta gjorde susen för min återhämtning. Efter det var det två vanligtvis lite tyngre, men bra lektionstimmarsom idag blev riktigt balla. På våra sista 20 minuter av historian med A, kommer L in (det gör lärarna ibland för att se hur vi e på andras lektioner), nu är det så att för er som går på ProCivitas vet ni att när detta inträffar med A och L i samma rum, blir det flumm flumm flumm!

Haha så otroligt kul vi hade det! Skrattade gjorde vi så jag vet inte vad. VI fick se det mesta, allt från L's tolkningar av upplysningen, till hur A gick catwalk och immiterade de flesta av lärarnas gång och stil, haha!  Så ball!
Men sedan var det då religion och L's lektion. Men innan han riktigt kommit igång, knackar det och A kommer in, å guud haha, nu vart det tolkningar av gudaberättelser etc. etc.! Haha så roligt och det finns bildbevis som jag lägger upp så fort som möjligt! Hahah detta är väldigt internt för ProCivoitas, men ändå riktigt kul!

Sen var det öppet hus ikväll, vilket gick bra och fick beröm. (som vnligt ;) ) Var riktigt roligt, för bla så var det en golftjej från Trollhättan(!) här och var väldigt intresserad, så ja fick prata en massa med henne om att flytta hemifrån, till att gå här etc etc. Riktigt kul! Öste beröm över oss och en del negativt över Ljungbyhed ;) Verkligenflshback till hur det var när jag kom in på skolan första gången :)
Menså även var det personer ja känner som kom, haha alltid skojig när jag inser att jag träffat massa nytt folk i olika åldrar under detta år. En kille från samma klubb och en tjej, som jag spelat med i somras

Nu är det svenska inför prov imorgon som gäller innan sängen väntar!


L och A i en het och rolig disskution
Kommentarer
Postat av: mamma

Kan tänka mig att det blir skönt med lite jullov snart!! Hela stora härliga familjen samlas! När du kommer dithän så sov gott!

Pussar o kramar nu blir det natt för mig.

2008-11-27 @ 23:19:29

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0