Europaporten nästa

2008-11-13 @ 10:54:09
Jag hade tänkt träna fys idag.

Men måste h stängt av klockan i sömnen, så hinner inte detta. Ja ja, inte hela världen.
Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan i väg till skolan för svenska och historia. Vid tre ska jag befinna mig på europaporten för att representera ProCivitas där på gymnasiemässan.

Ska bli superroligt! Så vill ni ha en massa info om hur det är att bla gå på idrottsprogrammet får ni komma förbi ;)

Ha en bra dag! Är nog hemma igen vid nio skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Jag var där fredag, lördag förra året. Sjukt roligt!

Vem ska du stå med?

Jag stog med Jimmy, Helena, Jenny och Stefan typ. Och en massa idrottsfolk och 2 till sam-ek. Riktigt roligt, vi måste stå där tillsammmans nästa år!

:)

2008-11-13 @ 14:35:49
URL: http://santarosavalley.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad roligt det låter! Ha det jättebra o lycka till! Själv ska jag på utvecklingssamtal med din syrra Elena så jag lär nog också få en glad rolig o trevlig em!! Pussar

2008-11-13 @ 14:44:47

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0