En viktigt detalj!

2008-11-03 @ 16:40:15
Gaah!
Mitt huvud värker av överansträngdhet! Glömde mina glasögon i pappas bil, typiskt. Så nu har jag inte glasögon på två dagar till skolan, vilket generar huvudvärk. är liksom ett måste framför datorn, objektorn och böckerna, suck.

Annars har dagen varit bra. Fick sovmorgon och började vid lunch med natur, följt av matte och engelska. Inga konstigheter. Har handlat nu och sitter hemma och ska ta itu med min samhällsuppgift om statsskicket i Iran.
Äta ska jag också göra, får se vad det blir. För övrigt brukar jag ha en liten tävling med mig själv när jag handlar, där jag ska uppskatta vad jag har handlat för, eftersom det alltid är lösviktsvaror inblandat. haha! Idag var jag endast tre kronor fel på det!

Veckans to-do lista kommer in a moment.
Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Hjärtat!

Kul att du har din tävling för dig och vilket resultat sen! Vi är så lika..

Synd med glasögonen..hörde det av pappa, han har väl skickat dom nu..?

Puss, älskar dig o tänker på dig!

2008-11-03 @ 23:39:49

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0