En superrolig helg!

2008-11-16 @ 21:29:40
Hejsan på er!
Dåligt uppdaterande som jag ber om ursäkt för.
Har i alla fall haft en riktig höjdarhelg!

I fredagskväll umgicks jag med A här hemma. Vi såg på Idol bla. Sen åkte vi hem till honom och sov.
I lördags började jag med att stå på gymnasiemässan från 10 - 14. Roligt då också, S stod med under dagen och då blir det alltid många skratt. Tror nog att jag var den som rekryterade flest ungdomar till skolan iaf. :P Hihi!

Efter det var jag hos Natha en stund, blev snack och lite singstar. Hem igen och tog en välförtjänt nap på typ 1,5 timme. Hihi! Åt lite och sedan hörde Natha av sig och hade fixat ihop ett roligt gäng. Så tillbaka till henne för en superrolig kväll med killarna och Natha! Bara A som saknades.
Vi sjöng singstar, t o m killarna gjorde det efter en stunds övertalning. Har bildbevis som kommer imorgon, är tvungen bara :D. Vi spelade kort och poker och flummade en hel del. Riktig kul och inte konstigt att de är riktiga vänner till Natha!♥

Idag har jag verkligen bara latat mig. Tagit det lugnt, suttit vid datorn och framför TV:n. Skönt att ladda lite inför veckan.
Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och se en film.


J och H, när de fattade hur roligt singstar är! Kolla in H's fokus! Hihi!


Haha! G insåg att han var för bra för oss andra, så han var tvungen att tävla mot sig själv!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0