En students vardag

2008-11-04 @ 15:36:28

Jamen hejsan!

Dagen så här långt, Skola! Förvånade? Nej, antagligen inte.
Träningen har uppehåll fram tills fysen nästkommande vecka så då blir det endast golf på helgen. Är iof skönt att vila lite från det, men det är lite överdrivet att säga, med tanke på att det på något sätt alltid blir mer i skolan då.

Den officiella skoldagen är klar, men sitter kvar och ska skriva klart mitt samhällsarbete, fick inte till det så bra igår. Så nu ska jag ge mig två timmar. Halv sex ska jag vara klar. Måste på något sätt pressa mig själv känner jag. Är en rikitg slow starter.

Eftersom att jag när jag kommit hem är klar för dagen. tänker bara fokusera på ett ämne om dagen, så långt det går. Då väntar istället middag och lite TV-kväll, tänker inte missa valvakan! Ska ni?! Go Obama!


 

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0