Det positiva väger över...

2008-11-11 @ 19:48:30
Hej på er! Äntligen har allt tråkigt höstväder dragit upp norröver, så nu på kvällen har det varit fint här. :)

Dagen har varit lite upp och lite ner kan man säga.
Var orolig för engelskan och vet inte riktigt hur det gick och det kanske är ett tecken på inte så bra. Är missnöjd, eftersom engelska verkligen är roligt och brukar inte ha dåliga resultat där. Så är lite besviken, om det nu visar sig ha gått dåligt. :(

Men till min förvåning och lycka fick vi våra resultat på samhällsuppgiften om Iran och det innebar ett härligt besked! Det kan jag säga var skönt, med tanke på mitt slit, natten före. Dock hade jag missat en liiiten liiiten sak som grämer mig i uppsatsen, men då vet jag iaf det till nästa gång. Och min muntliga redovisning som gick katastrof enligt mig, gick tydligen kanon(!) enligt min lärare. Gillar när det är på det sättet. Vet faktiskt inte om han och jag befann oss i samma rum, but I don't care. Hade bäst betyg också i gruppen, så är liiite mallig tror jag.

Detta blev ett kanske överdrivet positivt inlägg av mig och med mig som huvudperson. Men behövde nog det för att ta bort de negtiva tankarna. Som person ser många mig, som den alltid så positiva och glada tjejen, men det är inte alltid det stämmer på insidan. Tack vare ibland dåligt självförtroende och pressande på mig själv. Men jag mår så mycket bättre när jag tänker på allt positivt! Å därför är det det jag oftast gör! :D
Och terminen är bara halv en så länge och det är tre fjärdelar kvar av skolåret, så har många uppgifter kvar att briljera i :)


Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0