Bowling och glatt återseende

2008-11-02 @ 01:07:50

Hej!
Idag började vi med bowling på Big Bowl, riktigt trevligt ställe, dock hade ju själva bowlingen kunnat gå bättre, får skylla på ovana.
Efter det åkte vi till S Sandby och träffade Maria, Luc och barnen för lunch och fika. Jättetrevligt och roligt att träffa de igen. Dansade och lekte en hel del med Leo och spelade Lotto med Alice.

Efter det åkte vi hem och köpte med oss lite mat. Tog det lugnt en stund och åt väl vid sextiden. Efter det underhöll sig de andra själva, medans jag åkte till en Nathalie som varit borta alldeles för länge!! <33 Och även Agnes och Emma kom och vi såg film, men innan dess var vi nere och handlade lite godis och sånt och då är det ju så att A bor där och han var hemma, så äntligen fick jag träffa honom också, lite kort men ändå! <3
Som ni förstår är det en glad Joanna som sitter här nu. Filmen "Penelope" var okej, men inte jättebra.

Nu ska jag sova, ska upp tidigt för att syskonen och pappa ska åka hem.
Imorgon ska jag träffa A iaf!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0