Be happy!

2008-11-05 @ 20:40:56
Usch, märker att jag måste göra hösten till något positivt 
om jag ska ta mig igenom detta mörker. Idag var det mörkt när jag lämnade skolan, då var klckan kvart över fem. Allt går så fort!

Skoldagen har varit bra och kort! Började vid ett med matte. Gick igenom och repeterade inför omprov imorgon, det ska jag banne mig klara av! Efter det satt vi och fibblade lite med vårt samhällsarbete, som jag efter nu ikväll tror blir bra. =)
Sedan var det estetisk verksahet som gällde. Var en jätteduktig kvinna där och pratade om kroppsspråk och efter det övade vi på ännu mera fäktning, riktigt kul! Hahah! Blir många skratt under de två timmarna.

Blev lite talk med Natha innan vi skildes åt på hemvägen och nu har jag ätit och sitter med vår uppsats i samhälle. Snart är det Greys och jag ska även hinna med matte, just nu är det Roomservice, där de driver lite med skåningarna, hihi! ;)

Imorgon ska jag ut och träna med Natha på morgonen.
Får se hur det går, ska faktiskt bli skönt.
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0