Äntligen!

2008-11-24 @ 12:22:13
Fick äntligen ha mitt snöbollskrig!!

Igår kväll istället för att se film drog jag iväg till Natha för att äntligen få med killarna på ett snöbollskrig. Vi gick promenad och gjorde fina snöänglar, innan vi mötte upp A och L. Hahah sedan blev det snöbollskriiiiig! :D

Haha, sjukt roligt, men blev ju ngt sarjad, men det får man räkna med. Min rygg e lite sträckt idag, haha! Sedan kom H också och då kan vi väl säga att Natha var den som fick utstå mest snö, haha. Själv blev man nerbrottad istället!

Jag och Natha ser oss ändå som segrare, eftersom det var killarna som ville sluta först, fegisar.

Väl hemma igen drack jag te och tog det lugnt. Idag är en ny dag och jag sitter i skolan på naturkunskapen och skriver om Saturnus ringar...eller rättare sagt...borde göra det :)
Kommentarer
Postat av: nattta

hahah... vf lyckas ja allitd möta de starkaste :P ahah men kul hade vui :D

2008-11-24 @ 12:31:38
Postat av: mamma

Vilken fin ängel! Är det "du"? Puss

2008-11-24 @ 14:37:35
Postat av: Joanna svarar

Mamma: haha! Näe, önskar att det hade varit sååå mkt snö här

2008-11-24 @ 23:09:15
URL: http://jslifestyle.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0