Varför kan jag inte vara bra på detta?!

2008-12-02 @ 23:50:13
Usch alltså! Spelar ingen roll detta hur mkt tid jag lägger ner på att sitta med huvudet lutad över matteboken och intala mig själv att jag fattar, jag gör det bara inte! Suck, faan, varför kan inte jag också vara bra på matte som alla andra verkar vara?!!

Nu struntar jag i detta, går och sover, går upp tidigt imorgon, gör mig i ordning och åker till skolan och stuudar de fyra timmarna innan provet jag har på mig. Ska fasiken klara detta!! Himla sannolikslära och komplementslära.....
Får gå före träningen, ett G är viktigare.
Kommentarer
Postat av: mamma

O vad du kämpar bra!! Kanske kan du tänka att du KAN matten ATT du förstår..frustrationen gör att du blokerar dig.. Försök slappna av, lura hjärnan och tänk; Jag KAN matten, det KOMMER att gå bra och jag ÄR BÄST! (När ska DU fatta det då...inte bara jag som är trög alltså) Jag är med dig i tankarna!! LYCKA TILL! Det kommer att gå vägen!

2008-12-03 @ 11:16:18

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0