Tisdag, lördag, fredag?

2008-12-02 @ 22:04:05
Hejsan!

Jag vet inte hur det är med er. Men för mig flyger dagarna iväg, för mig var det 20 november  typ igår, men det är redan december. Veckan för mig hade ibland fått ha fler dagar, bara för att hinna med allt jobbigt skolarbete. Suck.

Idag skrev jag uppsatsen på engelskan iaf, hoppas att det gick bra. Vet att jag missade en riktigt bra mening jag tänkt på, men men. Förhoppningsvis är den inte avgörande.
Spanskaprovet fick jag tillbaka idag, väldigt positivt, snart uppe på högsta nivå!

Efter skolan satt vi kvar på mattemarathon en stund, har prov imorgon som jag verkligen vill fixa, hoppas, hoppas. Tror iaf att jag kan det. Men sitter och pluggar nu.

Ätit har jag också gjort.

Imorgon är min favvodag av vardagarna, örutom prvet då, det är estetiskt verksamhet! Imorgon ska vi få våra manus=wiiiiii!
Kommentarer
Postat av: Claes

Mycket roligt med de fina resultaten, utav bara farten kommer du att sätta matten också. Lycka Till.

P&K Pa

2008-12-03 @ 08:21:18
Postat av: mamma

Nyfike på dina gulliga sms..!? Puss

2008-12-03 @ 11:11:34

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0