SUPERFREDAG!

2008-12-20 @ 02:20:32
Har verkligen haft en kanondag!

Helt super, bortsett från en liten onödigt grje, men den spelas helt över av allt annat.
I min värld har dygnet gärna mer än 48 h och pigg blir man av att bara sova 3 timmar, typ..och jg utnyttjar allt till fullo! Man lever bara en gång i just det här livet! :D

Så jag måste tyvärr be att få återkomma hemma i min säng på lilla Ljusterö imorgon någongång. Då kan jag bättre fokusera på att skriva inläggen bra. Har en del att säga!

Vill bara avsluta med att tala om hur underbara vänner jag har som förgyller dagarna raaaakt igenom, ni vet vilka ni är!!!! <3<3<3
Kunde inte bli en bättre avslutad dag och nu känns det inte lika vemodigt att lämna alla för några dagar i Sthlm. Men saknar er redan!!<3


Nu väntar en sköööön säng! Imorgo ska jag upp alldeles för tidig, men fö att säga god ju till mina grymma tränare ochsedan väntar flyget vid tvåtiden, kommer dock vara där ute i goood tid, bäst å, tidsoptimist som jag är :P



<3Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknnaar diggg <333 får ringas i juldagarna :D ja smsar så fort fått mitt nya mobilkort :D pusssaar<33

2008-12-21 @ 18:25:39

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0