Stockholmsrusning!

2008-12-23 @ 13:12:07
Hejsan!

Måndagen blev kanon. Åkte in på morgonen med mamma för att fixa kort, har gett upp tanken på att se normal ut på ett passfoto eller liknande, det går bara inte haha! Bara passkontrolanten ser att det påminner om mig och släpper genom mig så får det vara.

Efter det gick vi runt i Täby centrum ett tag och kolade runt. Jag är faschinerad över att rean redan börjar innan jul i år. Har det något att göra med lågkonjan tro?

Sen var det in till hötorgshallen, för lunch på Hurry Curry med morbror och moster, supermysigt! Maten var riktigt god, kan verkligen rekomendera och så var all inredning från Indiska brevid.

Efter det var väl klckn runt fyra och jag kan lova att det miljontalmänniskor som trändes i centrum igår. Helt sinnessjukt. Jag har sett mycket människor på samma gång, med det där var nog rekord. Väldigt glad över att jag inte behövde ordna några presenter då inte. Dock tittade jag och mamam på lite nyårsklänningar, men det får vta senare i veckan. Hem till papap efteråt för god middag, mm alltid sköntr att skämmasbort med vällagad mat.

Nu är det tisdag förmidag och min jul känns som att den verkligen börjar idag, ska snart berätta varför!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0