Snart är det juul!

2008-12-17 @ 22:10:11
Herregud, det är bara en vecka kvar! Vet att jag fick julkänslor tidigt i år. Men har inte hunnit känna efter i all stress, insåg precis att den snart är här.

Ska bli supermysig att bara få umgås med familjen och göra saker. Träffa alla jag saknar här.
Bara två dagar kvar på terminen och tre dagar kvar innan flyget går hem. :)

För övrigt insåg jag precis att jag har ätit upp alla mina 48 lussekatter på 10(!) dagar, hehe. Hälsosamt? Kan vara en bidragande effekt till min ngt svullna mage, haha. Mamma, hoppas attt finns fler hos dig!

I år har vi även bestämt att vi inte skulle ge varandra julklappar utan hitta på saker tillsmammans. Känns jättebra faktiskt, känner inte alls ångest för att inte få ngt materiellt, det kan jag ju få närsomhelst annars.

På söndag väntar tex en heldag med världens bästa vän, Ellinor! Ska bli sjukt roligt <3

Nu ska jag plugga vidare...
Kommentarer
Postat av: mamma mia

Mmm can hardly wait till you get here!

Ja jag hoppas också att det ska finnas lussekatter här..!! Hur gick det, hittade du någon liten gran?

Puuuuusssssar!

2008-12-17 @ 23:23:05

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0