Rörigt i huvudet

2008-12-15 @ 22:10:48
God kväll.

Dagen idag har varit bra, förutom att Naturprovet inte gick bra, blandade ihop en massa saker, så tröttsamt.
Matten va inställd och på engelskan rättade vi prov, så en skön dag.

Efter skolan handlade jag lite frukost och sen hem. Har tait det ganska lugnt. Ätit, kollat igenom en uppgift och sett lite TV.

Känner mig något trött, men tänkte att jag skulle diska undan fixa en returder på en kappa och klänning, som inte alls var bra. Suck, måste leta vidare, men känner att jag får göra det in real life om man säger så. Även börja skriva lite på uppgiften.

Ha en happy måndagskväll. Min fina farmor fyller år idag också ♥
Imorgon är det en ganska kort dag i skolan, jag behöer fixa lite efteråt och sedan ska jag skriva uppgiften klart
Kommentarer
Postat av: mamma mia

Hej stumpan! Bilden syns inte..

Puussar o kramar och god natt nu!

2008-12-16 @ 01:20:34
Postat av: vinnaren av dagens låt tävling, syna att du inte kunde mer om sjöjungfrun :D

va söta vi är :D mkt fin bild aktiskt <33

2008-12-17 @ 20:43:33
Postat av: Joanna

hahaah eller huuur! Ja veeet, vi e bara för söta <3<3 haha

2008-12-17 @ 21:22:58
URL: http://jslifestyle.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0