Officiellt jullov!

2008-12-18 @ 14:27:17
Nu har jag inga lektioner kvar i år! Såååå sköööönt! Bara en trevlig julavslutning imorgon och på lördag blir det hem till Sthlm!

Ska lämna in min rättskunskap strax och fixa med lite annat smått sedan. Efter det ska jag hem en stund och sedan vidare till A. 2 månader idag ♥

Tänkte precis på att jag verkligen inte skrivit något vettigt här på ett tag. Men känner inte riktigt att jag hinner med i all stress kring skolan. Hinner nog bättre komma in i vad som händer runtomkring mig på ledigheten och då kan ni nog få ta del av vad jag tycker. Haha! Det är sådant jag tycker är roligt, att skriva om sådant som intresserar mig och som har påverkan på samhället.

Hahah, snart kommer det vara en massa debattinlägg här inne, näe, haha, men några kanske :P För övrigt blev jag upprörd över att ett amerikanskt  par döpt sin son till Adolf Hitler, hur sjukt är inte det. Helt pantade måste de vara, förstå hur hemskt hans liv kommer bli när han växer upp.

Ha en fab torsdag!


Adolf Hitler Campbell
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis till 2 månader :)

2008-12-18 @ 19:36:37
URL: http://jennifena.bloggsida.se
Postat av: mamma mia

Grattis till er båda! Kramar

HUR kan man döpa någon till det namnet?? Är det verkligen sant??

Pussar

2008-12-18 @ 21:53:10
Postat av: mamma mia

SNART SES VI!! WIIIII!! Puss

2008-12-18 @ 23:34:00

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0