Min torsdag och fredag fm

2008-12-22 @ 00:08:55

Så nu tänker jag uppdatera lite..

I torsdagskväll var jag hos A, snacka om att jag lyckades med den ena julklappen som var en skräckfilm,vilket jag inte har någon koll på alls, men intutionen sa rätt :D haha. Den andra får jag veta om på julafton. Själv fick jag ett gulligt litet paket som jag med spänd förväntan kommer att öppna på julafton. :P

På fredagsmorgonen fick ju jag sova ut, eftersom ProCivitas lät sina elever få en sovmorgon, vilket inte Petri fick, hehe.

Och vår julavslutning sedan helt galet bra, lätt den bästa någonsin och i framtiden också!!
De hade tagit dit tripple and tutch, som tsm med en afrikansk kör, Star School Choir, bestående av ungdomar och två vuxna från sydafrika, samarbetar med varandra. Kören reser runt i sydafrika och försöker få ut info om hiv och aids och nu hade de kommit till Sverige för ett samarbete med tripple and tutch på olika galor osv. skulle till Baltiska på kvällen och sjunga med ett gäng kändisar. Men deras framträdanden var magiska, alla blev helt tagna. Jag filmade, så det ska jag visa senare. Jag som altlid velat höra en afrikansk kör live var helt salig som ni förstår.

Efter det gick jag och natta mfl och åt lunch och kollade runt i stan efter julklappar och liknande.
Fick dock en allergisk reaktion efter chinaboxen, måste ha fått någon droppe jordnötssås :S men åkte hem och tog medicin och sedan var allt lugnt.

Kvällen kommer snart..

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0