Min pyssellördag

2008-12-07 @ 22:56:58

Sådär ja!

Min lördag blev toppen! Började med bakning. Lussebullar har jag bakat så att det sprutar utr öronen, hihi. Ni kan bjuda in er själva på fika, kolla bara innan så att jag e hemma :). Blev i alla fall supergoda, stolt :D Ett smart tips om man vill ha juldoft, min lägehet luktar fortfarande lussebullar an I love it.

Hahah det enda kruxet var att det är en väldans jäsningstid och lite kinkig gräddningstid på bullarna, så det är inte lätt att planera kring det. Men jag lyckades ganska bra. Eller hur Natta? :) var bara någon plåt kvar när hon kom, men mer om det i nästa inlägg.



Först gjorde jag degen och all jäsning...

Och sedan blev alltihop plötsligt såhär :)
Kommentarer
Postat av: mamma

Vad roligt! Mmmm känner doften ända hit!

Puss på dig!

2008-12-08 @ 00:19:46
Postat av: Anonym

demm e ju helt br'ända :D HAHHA

2008-12-08 @ 22:18:47

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0