Min måndag

2008-12-08 @ 22:36:59
Hej på er!

Igår pratade jag och A om någonting och så sa han att imorgon är det måndag, jobbigaste dagen på veckan. Jag menade att jag inte alls tyckte det, eftersom jag inte kännde att jag hade något att klaga på.

Men imorse när klockan ringde, var jag beredd att hålla med. VIlle verkligen inte gå upp och lämna det varma täcket.
Har kommit på att jag måste lägga mobilen på bordet när jag ska sova, så att jag måste gå upp för att stänga av klockan på morgonen sen. Brukar ställa den på 5 minuter för tidgt, så att jag kan låta klockan ringa en gång och sedan får jag verkligen stå emot så att jag inte hoppar ner i sängen igen sen, när jag väl måste gå upp. Så är det för min del.

På morgonen skrev jag och Natta ihop en jobbig Labrapport och sedan följde matte och engelska. För året, mina två svagaste ämnen, men så är det, måste försöka stå ut med det,även i fall jag alltid har höga prestationskrav på mig själv.
Kommer klara mig bra i livet iaf :)

Efter skolan åkte jag hem och har tvättat och gjort lite goda knäck, ätit och tittat på TV. Inredningsprogrammet Simon & Thomas åg jag, de ehelsköna och Simons svengelska skrattar man alltid åt.

Nu ska jag diska, kolla igenom lite glosor och sedan sova.
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0