L-kvällen

2008-12-07 @ 23:21:25
Så, fortsätter med kvällen.

Min planering gick enligt planerna, tills en söt Natta ringde och ville att jag skulle färga hennes hår. ♥
Och eftersom att hon inte bryr sig om hur illa jag ser ut, ofixad, gjorde jag det så gärna oh planeringen sprack egentligen inte alls. Hihi!
Så nu har  jag prövat på att färga hår också, vilket jag tydligen var duktig på enligt Nartta :D Blev superfint resultat på henne iaf! :)

Vältaimat när ja precis blött ner Natta i duschen, hahha (mamma o barn, internt, hahah.)ringde Rebecca och ville bli hämtad. Så vi gick o mötte henne och sedan in i affären, för de sista ingredineserna till tjejmiddagen. Haha,andra gången på dagen som kassörskan fick se mig helt ostylad, haha. (handlade lite bakgrejor tidigare)

Hem igen, jag duschade, Och Natta(!) och Becca(!) ;) fixade tacosen! Sötisar.
Gott blev det iaf! VI varvade allt med Singstar!

Supermysig och rolig kväll, fortsatte med att två killkompisar och A kom över och joinade oss i Singstaret. Sorry Natta, men du fick stryk av både mig och A, hihi, det hör till ovanligheterna, mis singstarqueen. :)

Kvällen slutade, det vet jag inte kom jag på, men A sov hos mig och vi har haft en skön söndag, I bee back.

En Joanna + en Becca och en Natta = En superkombination som ger en rolig Lördagskväll!

      +    

=


Nyfärgad Natta och Becca sjunger singstar förfullt och vi superroligt!
Kommentarer
Postat av: rebeccs

de var en superrolig kväll! :)

<3

2008-12-08 @ 17:07:13
URL: http://rebeccaholstttt.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0