Julmässan rör till det

2008-12-10 @ 16:55:46
Hej på er!

Dagen idag har varit något annorlunda. Började sent idag med matte, men eftersom jag fick godkänt, kunde jag gå efter en kvart. Då var klockan kvart över ett. Jag och Natta hade redan innan bestämt oss för att sitta kvar och plugga innan julmässan. men man kan säga att det var ganska rörigt i skolan, tack var det. Inställda lektioner och montrar som skulle göras i ordning. Alltså ingen pluggro.

Så istället cyklade vi upp på stan och satte oss på Waynes, en trappa ner och fikade och pluggade idrottspsykologi. Åtminstone försökte. VI kom på en hel del andra samtalsämnen också. Bla hur man formulerar sig i sms, beroende på vad man vill få fram för budskap :P haaha!!

Efter ett par timmar där, var det mcflurry som gällde och nu är vi tillbaka på skolan för julmässan. Antar att det lär bli annat gott här också. hihi! UF-företagen ställer ut och visar vad de säljer, musikframträdande, stand up mm. kommer det att bjudas på, blir säkert skojsigt.

Väl hemma igen lär jag behöva plugga.
Uppdaterat:




Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0