Julledighet

2008-12-30 @ 12:52:18

Hej på er!
Det var ett tag sedan.

Som ni förstår tog jag lite välförtjänt julledigt och det innebar att bloggen blev lidande. Har verkligen varvat ner hemma på Ljusterö och umgåtts med familj och vänner. Men den uppdateringen lovar jag kommer.
Tidig imorse väntade flyg ner hit, hem till Malmö och nu har jag varit hemma ett tag och packat upp och vilat lite.

Nu ska jag ner på stan och möta upp min favvotjej Nathalie, det var länge sedan!! Vi ska fixa lite smågrejor inför morgondagens Nyårsfirande!

Jag hoppas att uppdateringarna kommer ikväll...så länge kan jag säga att jag förälskat mig i en ny hårvårdsprodukt precis, torrschampo! Riktig mirakelsprej var det, mitt hår ser ut som nytvättat - kommer användas flitigt, för att slippa slita mer på mitt redan slitna hår.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var underbart att ha dig hemma mitt Hjärta!

Saknar dig redan!



Var rädd om dig! Pussar o Kramar mamma

2008-12-30 @ 23:46:19
Postat av: rebecca

jag har hört att det hårgrejset ska vara jättebra :)

2009-01-04 @ 22:30:27
URL: http://rebeccaholstttt.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0