Julblogg detta?

2008-12-01 @ 22:34:07
Haha heej!

Förra veckan var detta en snöblogg, denna vecka är det en julblogg, hihi! :) Men jag tjatar vidare.
Har verkligen hittat känslan redan, händer aldrig annars, endast några dagar före julafton. Idag när jag kom till skolan har de dekorerat heeela skolan jättefint. Granar, kulor, ljus, ljusslingor etc etc. Supermysigt! Och det gjorde ju inte stämningen mindre.

Dagen har varit bra, fick labbat lite på naturen idag. Så det var kul. På engelskan fick vi förbereda oss för en uppsats/debattartikel vi ska skriva om doping imorgon.. Är det någon som har ideér/synpunkter mot varför inte doping borde finnas!?! Tas tacksamt emot, personer eller händelser jag kan använda mig av? Har lite torka..

Efter skolan, håll i er gick jag och Natta till statbiblioteket och läste lite ytterligare om doping. Riktigt skönt och lugnt och sitta där, ska nog ta mig dit oftare :) Sen gick jag och köpte lite glitter och en fin adventsljusstake som jag ska pynta lite med. FÅr se om det blir en ljusstake till fönstret sen också. För övrigt är hela Malmö jättefint upplyst av dekorationer och ljuslingor

Nu ska jag äta något och sedan sova, men skriv ideér om ni har! Tack.

BIlder laddas upp alldeles strax


Update: Det strular med uppladdningen av bilderna, får göra det imorgon istället. Sov gott!
Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Hjärtat! vad härligt att läsa att din julstämning redan infunnit sig! Ja jag vet ju hur viktigt det är för dig! Här hemma börjar det också bli lite fint..putsade fönster, adventsstjärnor och ljusstakar och några tomtar här och där..mmm mysigt med det varma ljuset!

Mu(y)leg skidåkarn mot Elofsson i vad det nu var för några år sedan..det loppet som knäckte Elofsson när han försökte ta in på dopade Myleg är det ända jag just nu kommer på..googla så hittar du vad jag menar..annars är hjärnan för trött och rörig nu..sorry. Vi hade en trevlig helg i Helsinki med moster Karin o Krister! Pussar o kramar så hörs vi imorgon mitt <3!

2008-12-01 @ 22:57:16
Postat av: Claes

Hej,

om någon försvarar doping, måste den personen vara sönder dopad. Fast för de som det har gått så långt inser oftast vilket jättemisstag de gjort. Lycka till Puss&Kram Pa

2008-12-02 @ 08:58:30

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0