Intre riktigt som jag tänkt mig

2008-12-05 @ 16:43:12
Hejsan. I går innan jag skulle somna mådde jag illa, inte så trevligt. Hoppades att det skulle gå över till imorse, men  det gjorde det inte och efter frukosten...ja....jag tänker inte skriva detta. Men var helt sänkt sen och var inte alls redo för att skriva ett viktigt prov. SÅ jag blev hemma.

Har sovit största delen av dagen och som tur är (vill och har ingen tid till att vara sjuk) mår jag bättre nu. Illamåendet är lyckligtvis borta och jag börjar pigga på mig, skönt kan jag säga! Det är några i skolan som varit borta med endagssjuka den här veckan, så hoppas att detta var liknade det.

Men nu istället är jag raslös, tycker det är riktigt tråkigt att bara gå hemma. Tänker inte ge mig ut idag såklart, så blir hemma och ser på idol. Men är riktigt sugen på lussebullar, så tror faktiskt att jag ska baka lite, men först måste jag röja upp här.

Hoppas ni får en mysig kväll, vad ni än gör!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0