Helgen :)

2008-12-14 @ 23:03:29
Sorry sorry!

Dålig uppdatering om helgen var det här! Men tänkte vara duktig nu.

Fredagen blev jätterolig! Vi blev hos Natta och så kom det ett gäng kompisar över. VI hade supertrevligt och roligt. Blev dock sen sänggång och det resulterade i en något annorlunda lördag. Hihi vi var ganska trötta så vi gick iof upp ganska tidigt och åt frukost, men sen så gick vi och lade oss i sängen igen och körde filmmarathon, Narnia 2 och systrar i jeans 2 bla. Snackade gjorde vi också en del, men så gör tjejer :)

VId kanske femtiden var det middag och det var väl egentligen då vi vaknade till liv och blev pigga. Sen efter det cyklade vi hem till Emma och mös. Pratade och såg på Faddergalan.
Superskön dag, med söta Natta <3

Idag var jag upp vid tio för att sen ta mig ut till golfbanan, för att tacka av Peter och Bengt med fina presenter, för allt de gjort för oss senaste tiden. De blev glada, så det var trevligt :) Blev kvar där till två ungefär och sedan hem och plugga naturkunskap och samhälle inför imorgon..sen hälsada A på en stund. Äter ni fresten mat kall, typ dagen efter den lagats? haha, hade en disskution om det. Jag menar att det inte alls tex är gott att äta kall pizza. :p

Nu är det endast fyra riktiga skoldagar kvar på den här terminen, usch alltså, har knapp hunnit blinka. Snart är det väl gott nytt 2010 också. haha allt går så fort. Märker hur jag har problem med att minnas dagar och tidpunkter, ingen aning om vad jag gjorde förra måndagen tex. :S Sånt hade jag koll på förut, men nu måste jag nog börja läsa tidigare blogginlägg för att minnas. Bra att jag har denna då :D

Nämen, ritkigt skönt med jullov och få fira julen uppe i Sthlim med alla som jag inte annars träffar <3, måste njuta, för snart är väl det lovet också över

Alla bilder kommer imorgon, datorn segar och nu måste jag fortsätta plugget.
Ciaó!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0