Grattis mamma!

2008-12-11 @ 00:50:19
Idag fyller min älskade mamma år! Grattis på födelsedagen!
Du är världens bästa mamma! Den här fina dikten hittade jag och den är till Dig.

God to follow closely
Wherever you may go
Peace and love to find you
Blessings you will know

Sun to warm your spirit
Whenever you have pain
Special mist upon you
In softness of the rain

Angels there to guide you
To keep you safe and warm
Courage in your sorrow
When life will bring a storm

All these gifts I offer
With love that can't compare
Wings to hover daily
I offer you this prayer.

I love u mum

Jag älskar Dig mamma!
Hoppas att Du får en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: mamma

Tack min fina underbara Joanna! Vilken vacker och stark dikt..TACK! Den gick rakt in i mitt Hjärta!

Ja tack, jag ska ha en underbar dag..så underbar det går utan att jag kan träffa dig!! Men vi tar igen det när du kommer hem..inte så långt kvar nu!!

Jag älskar dig Joanna, MER ÄNDÅ!! Pussar o kramar.

2008-12-11 @ 08:43:23
Postat av: jennifer

Grattis Mia på födelsedagen :)

2008-12-11 @ 14:59:21
URL: http://jennifena.bloddsida.se
Postat av: mamma

Tack Jennifer! Är det kalas hos er också eller var det igår eller imorgon mamma fyller?

Kram till dig, hoppas du trivs och har det bra!

2008-12-11 @ 16:15:59

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0