Glömmer bort hur intensivt det är

2008-12-11 @ 20:17:01

Hej!

För tio minuter sen gick mina favisar, Alice och Leo. De var här ett par timmar medans Maria var iväg. Vi såg Lejonkungen, fikade och lekte och sen när Maria kom, åt vi pizza till middag. :)
Är jätteroligt att ha de här, men ibland glömmer jag bort att Leo efter ett tag kan bli väldigt intensiv när han inte riktig får som han vill och samma gäller Alice. Men de är goá för det mesta! :)

Annars har dagen varit bra. Sov längre än planerat imorse, men det var okej ändå. Hade svenska, historia och religon. Ganska tunga lektioner, så det var skönt när de var slut. Sen så prata jag med en killkompis om hur tjejer reagerar på vissa saker. Blir lite irriterad på hur vissa tjejer reagerar, när saker inträffar som inte var planerade. En del har svårt att gå vidare och lämna det förflutna bakom sig. Viserligen vet jag inte hur jag själv skulle reagera, men ändå, övrlag tycker jag så.

Sedan var det hem och ta det lugnt en stund och sedan kom barnen. Nu ska jag plugga idrottspsykologi inför morgondagens prov. Imorgon är det fresten fredag igen! Kändes som att det var igår, namnen på dagarna försvinner i allt som finns att göra.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0