Fredag kväll och lördagen

2008-12-22 @ 00:23:15
På kvällen, efter allt fixande inför avresan blev  något flängig, men otorligt rolig. Först skulle jag hämta min cykel hos A, väl där fick jag mat :) och sedan sa vi hejdå, eftersom jag skulle til lSthlm över julen.
Sen cyklade jag till Natta för att hämta lite glömda saker och då e hon ju så rolig. Så säger hon, att händer det något ikv ska du med, hihi, eftersom det är sista kvällen! haha och det är klart att något var på gång. Och jag som från början tänkt ta det lugnt och inte var sugen, hade plötsligt en rolig kväll planerad. SÅ det var bara att cykla hem igen, byta om på 10 min och ta bussen till Natta igen. Allt jag hade för mig fram tills sen, hann jag på två timmar typ, haha, jag som är en tidsoptimist han med sjukt mkt på lite tid. haha!

Kvällen spenderades med jätteroliga vänner från våra olika gäng tsm, blev superlyckat och hade riktigt kul! Och A träffade jag ju då också, så det var roligt att ses en ytterligare gång. Så hade ett gäng roliga disskutioner med killkompisar, så har lite uppdrag nu när jag är i sthlm, måste bla. fota plattan. haha Jack! :D

Sen var jag ändå hyfsat tidigt hemma och somnade gott.
På lördagen var det upp tidigt :S, trött...för att ta mig ut till golfbanan och säga god jul och snacka lite om allt möjligt alltid roligt och så kom "gullet" också, det var länge sen. så blev skojigt. Sen fick jag skjuts till Södervärn och flygbussen. Var på flypaltsen i goood tid, så han sova och äta, vilket var positivt för min tröthet.
På Arlanda väntade pappa på mig och sedan var det hem och träffa alla och åt god middag och umgicks. :)
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0