Förlorad tid och religionskunskap

2008-12-04 @ 22:53:28
Hej på er!

Idag har jag varit i skolan som vanligt. hade svenska, historia och religion. På religion kärde L en powerpoint om Gud och om hurvida han finns. Han drog punkter för och emot, men för min del tack vare allt hemskt som sker i världen blev det emotsidan.

Efter skolan åkte jag och natta till Stadsbiblioteket och pluggad engelska en timme.Efter det var det tandläkaren. Blev ngt irriterad då det bara tar typ tio minuter och kolla, men jag fick vänta en halvtimme innan han hadetid för mig, suck suck. Efter det handlade jag och sedan hem och åt. Nu pluggar jag en massa glosor och grammatik. Måste verkligen klara provet imorgon.

Sov Gott!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0