??

2008-12-03 @ 20:40:03
Vet verkligen inte hur det gick idag. Är körd i huvet. Tror att det gick, men vet inte.
Var i skolan 4 timmar innan lektionen och förberedde mig iaf, det var tur det

Efter matten skulle det ju ha varit manusläsning å estetiska. Men S var sjuk och det var strul med skickndet till J, så det blev endast fäktning. Men det var också roligt. Jag och Natta fixade ihop ärsta koreogarin, hihi.

Nu är jag hemma och har tagit det lite lugnt. Tagit tag i mina glosor inför fredag i engelskan också är så många bara. :S

Känner verkligen att lovet gärna hade fått börja idag. Jullovet är om två veckor, men innan dess är det tre prov kvar och en inlämning...längtar inte.
Kommentarer
Postat av: mamma

Skickar över energi till dig Prinsessan! Förstår att det är segt men du klarar det!..envis som du är!..det är en bra egenskap!! Glosorna..kan jag hjälpa? Finns dom på pränt? kan du maila över dom? så kan jag ringa och förhöra dig imorgon..

Sov så gott och vila under natten and keep up the positive thinking! Pussar o kramar i massor.

2008-12-03 @ 22:59:39

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0