En ovnlig dag, med jordbävning

2008-12-16 @ 20:51:31
Ja alla har väl hört om jordbävningen imorse och alla som bor här nere kände den ocks, även oom jag vet vissa som sov iaf, haha.
.

Usch klockan var halv sju och jag vaknade till av att det skakade så otroligt, innan jag riktigt vaknade trodde jag att det var någon som borrade eller något under mig och blev typ sur. Innan jag insåg att allt verkligen skakade! Riktigt läskigt och grejer ramlade omkull. Hel yrvaken fattade jag verkligen inte var det var. Inte förräns jag kom till skolan och insåg att alla kät det och att det mätte nästan 5,0 på richterskalan.! En händelsefull morgon i vardag blev det.

FÖr övrigt har dagen varit bra, kännt mig otrolig tung i armar och ben bara, vet inte alls vad det är för ngt. Har inte tid med sjukdom så det får det inte vara. Slutade ganska tidigt, för att sprket var inställt, yeey. VÄl hemma sov jag en timme och kännde mig mycket piggare. Postade min klädretur och har tvättat och ätit fram tills nu. Nu ska jag ta tag i pluggandet.

Imorgon har jag bara en lektion och det är drama, så börjar inte föräns tre, men kommer förmodligen vara där en stund innan och skriva klart arbetet.

ha en skön kväll!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0