A nice day

2008-12-09 @ 20:52:03
Hejsan.

Idag började dagen föör tidigt, tacksam för att det finns dusch som väcker mig någorlunda. Annars har skoldagen flytit på och jag fick väldigt goda nyheter! Jimmy kommer tillbaka eftet lovet! Ja visste det! Så glad jag är för det. Nu kommer det äntligen bli lite fart och när det finns två som jobbar blir allt bättre. :D

Åkte hem och har tagit det lugnt och pluggat lite. Ätit och ser nu på TV. Ska ta tag i disken och plugga ytterligare sen.
Imorgon väntar lite sovmorgon följt av vad som är tänkt som en flitig pluggdag i skolan, utan några egentliga lektioner. Och på kvällen är det ProCivitas julmässa, så vi lär bli kvar där hela dagen :)

Nu i kväll möttes jag av ett skööönt besked, blev godkänd på matten! :D VIlket är väldigtskönt.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte Grattis

P&K Pa

2008-12-09 @ 22:20:02
Postat av: rebeccs

yes vi klarade det :D

<3

2008-12-09 @ 22:46:25
URL: http://rebeccaholstttt.blogg.se/
Postat av: isabelle

Haha, jag har vetat att han kommer tillbaka sen i September - pratade med honom på Facebook :P - jag är ALLTID först med skvaller. Även på andra sidan jordklotet ;)

2008-12-10 @ 00:48:28
URL: http://santarosavalley.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0