2:a advent

2008-12-07 @ 23:40:48

Puhhh, mitt tredje inlägg! :D Glad 2:a advent!

Idag gick jag upp tidigt för att vara en söndag. Jag var iväg med pojkvännens familj på förhandsvisningen av Disneyfilmen Bolt, som kommer ut nästa år.
En rolig och gullig film, som jag tycker ni ska se om ni sett tidigare års. Den var dock inte bättre än Råttatouie, förra årets film, enligt A :) Kom fram till att de var bra svenska skådisar som gjorde rösterna, Sussie Eriksson bla. Min favoriter var docktre fåglar som gjordes av tre kända komiker, inga namn :S, riktigt balla var de :D Hahah!

Resten av dagen var vi hos honom och tog det lugnt. Spelat lite kort och Buzz bla. E lite irriterad, råkar ha vinnarskalle o just idag gick det inte alltid så bra, hihi. :) Är det en dålig egenskap? :P Haha, det får väl den drabbade svara på,hihi, verkade inte som det iaf.

Åt middag och så också, var väl här hemma här vid åtta.
Och har inte gjort mkt men borde skriva Naturen nu..börjar bli trött.
Blir nog så att jag gör lite nu och resten imorgon fm.


Kommentarer
Postat av: mamma

Glad 2a advent till dig också, även om den är över nu! Glädjer mig att du har det mysigt o roligt med dina kompisar! Ser fram emot att träffa dom till våren! På tal om ingenting..har du kanal 9 och möjligen sett Stenson sopa banan med sina kollegor?

Pussar till dig och God natt!!

2008-12-08 @ 00:26:16

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0